5 Mayıs 2015 Salı

Dərslərdə vətənpərvərlik tərbiyəsinin aşılanması Vətənin müdafiə qüdrətini artırar.



2-3 may2015 ci il tarixində AzETA-nın Lənkəran şəhərində Beynəlxalq konfrans keçirildi və mən konfransda "Dərslərdə vətənpərvərlik tərbiyəsinin aşılanması Vətənin müdafiə qüdrətini artırar" movzuda təqdimatım oldu. Konfrans çox yaxşı təşkil olunmuşdur.Türkiyə Təhsil mütəxəsisi ,Doktor Erdem Söyləməzin konfransda çox diqqətlə dinləyən mənə elə gəlir ki mən oldum Mənim təqdimatimdada Erdəm xoca vətənpərvərlik mövzuda olan çıxışım çox diqqətlə dinləmişdir.Dünyada" Ən yaxşı əlli müəllim"müsabiqəsinin iştirakçısı Məhəmməd Qarakişiyevlə konfransda tanış oldum və bu böyük inteləkt sahibi mənim çox gəldi İngilis dilin bilməsəmdə konfransda Oxford unversitetinin doktoru Bill Bowlerlə ingilis dili müəllimləri vasitəsi ilə tanış oldum .Bill Bowler çox sadəliyi ilə seçilərdi.Dəyər verən insanlara öz təşəkkürümü bildirirəm.AzETA- nın rəhbərinə Rəqsanə müəllimə xüsüsi təşəkkürümü bildirirəm




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder